Monday, April 18, 2011

thanks to LOMOGRAPHY & PETROBRAS brazil



Perkabaran gembira ni aku dah tau 2 minggu yang lepas.Deme bagi tau yang salah satu gambar aku terpilih dan akan di pamerkan di Museum of Modern Art dekat Rio de Janeiro nun.Masa pameran tu berlangsung pada 28 april sampai 15 may 2011..Alhamdulillah,sebagai penghargaan,lomography hadiahkan aku set 1 kamera LCA+ beserta bonus CRAB underwater casing.Yang bestnye,4 pemenang bertuah akan diterbang kan ke rio de janeiro.nampaknye bukan rezeki aku nak kesane.Apa-apa pn aku bersyukur sebab hasil kerja aku di pamerkan di sana.Lca+ bile-bile pun boleh beli ye tak.Yang penting hasil kerja kita jadi tatapan dan dihargai..Nak tau lebih lanjut hasil gambar-gambar yang terpilih sila ke SINI.

p/s kalau la terpilih ke brazil,memang kena la blaja ckp brazil sikit-sikit.hahaha

9 comments:

  1. okay. lu dah ada LCA kan?
    bak datang LCA baru tu kat gua :( pls wonderboboiboy!

    -LannShaukani-

    ReplyDelete
  2. pffftt..ihateyou2numbeltapaiblogspotbrgbaik..

    ReplyDelete
  3. is...yeahh congrats..boleh tukar ngn lca ili tuuu

    ReplyDelete
  4. ony: ada brg baik?

    ili: thanks..pfftt

    nizam: alwaysstillhateumoremore

    ReplyDelete