Monday, January 3, 2011

SELAMAT TAHUN BARU 2011..apa barang baru?





Ini koleksi terkini aku untuk permulaan tahun 2011..Mini tank tin toys yang dibuat dari tahun 70an.masih berfungsi.Kosmetik cantik dan agak susah didapati.Macam biase,barang ni aku dapat kat lokin.kira 1st barang yang aku beli kat lokin untuk tahun 2011 ni..Mini tank ni ada 12 biji dalam satu kotak.jadi masa nak beli tak boleh beli sebijik-sebijik.Kena la tapau 1 kotak sekali..

Pada sesiapa yang berminat nak buat koleksi,boleh la beli daripada aku sebab aku nak simpan dalam 6 biji jer.6 biji lagi akan dijual kepada kolekter atau kepada sesiapa yang menghargai mainan dari masa lampau..

Harga aku bagi Rm30.00 utk sebiji..klau beli 2 biji aku bagi Rm50..postage tambah Rm10..

p/s sempena tahun baru 2011 ni,banyak pulak barang rare-rare yang dijual kat lokin..daimm

2 comments: