Sunday, October 17, 2010

RM79.90 vs RM9.90


yang ni RM9.90.nama dia door viewer..




yang ni lak RM79.90.nama dia fisheye lens..



saiz lebih kurang.bagi aku efek sama jer.cuma rupa luar lain skit.klau yang rm79.90 tu terus boleh guna.dua2 pun 180 darjah.dua2 pn super wide angle.dua2 pn efek fisheye..maybe yang rm9.90 tu kena modified skit.potong bagi pendek skit ke muncung belakang tu..ape2 pun ikot citarasa sendiri dan kemampuan berbelanja masing2 kan.klau nak jimat,aku syorkan yg rm9.90 tu jer.bkn pe,aku pun pakai yang rm9.90 tu jer.haha..

nak tengok hasil sila klik kat SINI

p/s tinggal lagi 7 bulan..memang kena jimat pn.hahaha

6 comments:

  1. thanks.tipster of the week ni!yess.jap g pegi bli.keh3

    ReplyDelete
  2. daimm..lg elok klau dpt yg door viewer jenis pendek.xyh potong2 dh..

    ReplyDelete
  3. nih utk kamera ape ek? murahnye widelens..;)

    ReplyDelete
  4. wirda : guna kat kamera digital kompak atau kamera phone pn boleh =)

    ReplyDelete